Patronen

Patronen
Gratis patroon

Webshop

Webshop
Webshop

Workshops

Workshops
Workshops

Een kijkje achter de schermen, deel I


Hoog tijd om even bij te praten.......

Zoals bijna iedereen wel weet ben ik druk bezig met het schrijven van mijn eerste boek

En al laat ik op social media momenteel niet veel horen, mijn leven bestaat momenteel meer dan ooit alleen maar uit haken, ontwerpen,  en creëren. Een droom die is uitgekomen, het leukste werk van de wereld waar ik echt iedere dag voor de volle100% van geniet. Iedere dag volledig  mijn PASSIE leven, ja dat maakt me echt ontzettend gelukkig.

Het enige nadeel is: ik mag helemaal niets laten zien. En poehhh....dat valt me wel zwaar. 
Ik heb altijd de werkvolgorde gehad van: idee- creëren- delen. Want als je deelt krijg je reactie, interactie en dat is nou net waar ik zoveel van houd.

Maar om in januari 2018 dan in een keer alles te kunnen laten zien, lijkt me ook toch wel een bijzondere gebeurtenis  waar ik natuurlijk ontzettend naar uitkijk. 
(feestje, lanceerparty, taart, boeken, bollen, ......ik krijg er al helemaal beeld bij....jij ook?)

Het maken van een boek (nu is het echt maken/haken, schrijven komt pas op het laatst) is een hele bijzondere en ook leerzame reis. In februari van dit jaar had ik mijn hele lijst van projecten helemaal klaar op papier, de wol kwam binnen en ik kon van start gaan.....dacht ik. Ik kan er nu al om lachen zelf, dat ik zo heerlijk naïef kon zijn, dat ik werkelijk dacht dat ik alles zo zou gaan maken volgens het eerste plan, en met de wol keuze van het eerste plan en natuurlijk  ook allemaal zelf ( ik had er totaal geen rekening mee gehouden dat ik 's nachts ook nog wel eens moest slapen...)

Inmiddels ben ik heel veel stappen (en geleerde lessen) verder en weet ik nu dat een boek zich onder je handen ontwikkeld, dat je ideeën zich blijven ontwikkelen en dat  steeds weer nieuwe geweldige garens uitkomen die je ideeën ook weer beïnvloeden.
Ook heb ik geleerd dat genoeg, genoeg is, dat ik soms zelf aan de rem moet trekken en denken: nee dit idee is voor een volgend boek ook nog leuk. Nu blijven bij wat er nu is! 
Want aan ideeën heb ik geen gebrek, daar kan ik nog heel veel boeken mee vullen ;-)

Volgende keer neem ik jullie weer verder mee voor een kijkje achter de schermen, op weg naar de publicatie van het boek. Want er is nog zo veel te vertellen. Hou het blog dus in de gaten.

Heb je net als ik zin in meer contact? Kom dan bij de gezellige online haakgroep.
We zijn al met ruim 4500 haaksters, je bent van harte WELKOM!


Tot snel, liefs Wendy

P.S. wil je geen blogje missen over deze bijzondere reis? Meld je dan aan als voor de nieuwsbrief: JA, ik ontvang graag de volgende nieuwsbrief!

36 opmerkingen

  1. Veel succes Wendy ik kijk al enorm uit naar je boek! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad veel succes! En wat moet het inderdaad fijn zijn om daar mee bezig te zijn. En niets mogen zeggen... pfff... dat zou me ook zwaar vallen. Maar het is voor het goede doel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes! Jouw passie is echt te voelen in je schrijven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Charlotte Maneschijn12 juli 2017 om 01:30

    Wat super interessant en wat maak jij me nieuwsgierig naar jouw boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is totaal niet mijn hobby maar wilde dit even kwijt: wat maak jij mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat ben ik blij met jouw KIS systeem. Ik ben dol op haken, maar ik kan het niet zo goed. Dus heb ik nood aan EENVOUDIGE patroontjes. Vroeger vond ik dus zelden mijn gading, want vele eenvoudige patronen zijn niet zo mooi. Maar NU dankzij jou, zijn er eenvoudige EN mooie patronen. Dus jaaaaaa, dat boek ??? Dat wil ik hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi om te zien dat je in deze tijd weer hele prachtige dingen aan het creëren bent! Volgens mij maak jij haken weer helemaal hip and happening!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je schrijft op een heerlijke, 'nieuwsgierig naar meer' makende manier! Heel veel succes! Kan niet anders, dan vast heel erg mooi worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zoveel bewondering voor creatieve mensen en dmv haken kun je zoveel mooie dingen maken! Dank je wel voor je leuke artikel en ik ben heel benieuwd naar je boek! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Katleen Van Landschoot12 juli 2017 om 08:49

    Laat je me weten wanneer je boek uitkomt? Ik riskeer dan wel dat mijn lijstje met WIP's nog langer wordt. Zojuist is het regenboogdeken van mijn haakpen gekropen. Tijd voor iets nieuws dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel succes met je boek! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je maakt prachtige dingen, succes met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel succes met je boek!
    Haken is een hobby van mij, dus ben wel nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo'n kijkje achter de schermen. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn complimenten! Wat maak je prachtige dingen 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je loopt duidelijk over van de creativiteit en de ideeën. Ik herken het wel, dat 'Nee, dat is voor een volgend boek/project!' Leuk, zo'n passie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk zeg! Ga misschien toch weer haken. Draag nu een vestje, door mijn moeder gehaakt en nog steeds prachtig❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat spannend. Je eigen boek. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het is lang geleden dat ik gehaakt heb en ik zal het in de toekomst vast weer gaan doen. Voor nu gun ik mezelf er geen tijd voor, wil nog zoveel doen en kom tijd tekort. Maar ik vind het super wat je allemaal doet en hoe succesvol je ermee bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk Wendy, ik ben ook bezig met een boek dus ik snap helemaal wat je bedoelt. De mijne gaat over eten dus ik ben constant aan het koken en voor we aan tafel gaan moeten er eerst foto's gemaakt worden. Mijn man en kids zijn het testteam :)
    Jij hebt vast een hele collectie aan cadeautjes klaarliggen als je boek af is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel veel succes met je boek! Ik ben heel benieuwd. <3
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Wendy, als je haakt zoals je schrijft ben ik erg benieuwd. t is al lang geleden dat ik gehaakt heb, wie weet geef je me zoveel inspiratie dat ik het ook weer eens ga proberen. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik blijf graag op de hoogte. En denk aan je boekmarketing!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig, ik word er zelfs enthousiast van. Dat belooft veel goeds voor je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ondanks dat je niets mag verklappen, maakt het wel nieuwsgierig! Dus blijven schrijven over wat je niet mag delen, denk ik zo! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gaaf! veel succes met je boek.. je doet het met passie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig dat je er gewoon voor gaat. Mijn twee boekenideeen liggen al jaren op de plank, maar nu ik het zo bij jou lees gaat het weer kriebelen (net als de haak-zin)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk als je een reatie achterlaat! Ik hoor graag van je....